четверг, 18 марта 2010 г.

Стихи на украинском -2007-2009


стихи на украинском -2007-2009

Бувало кришиш
Круглу хлібину часу
Безглуздим голубам,
Прирівнюючи нескінченність ноля
До неначатості крапки
***

Дивився в зорі я
Ти зорями дивилась в мене
***

Дівчина з волоссям пуделя
Зникла в часі
Містичним образом 
лялькового театру

***
 
Стати Велетнем, 
Щоб зорі 
лягли на волосся 
Снігом
 
***
 
Стояти твердо на землі, -
Й коріння стіп
Дістане магми
 
***
 
Еротичний поклик жінки «для всіх»
Вмер у глянці німої обкладинки
 
***
 
Дивно.Тихо.Дзвінко.
Сердце птахом в простір
Розвбиває вікна,
Що мішають зросту
 
Розбиваю стелю, 
Що тебе горбатить
Розриваю землю
Що дарма тебе тратить
 
Ти існуєш доти,
Доки ти зростаєш,
А що буде потім -
Навіть не гадаєш
 
***
 
Я так часто літав,
Що забував дивитись 
В вікно на мальовину хмар…
 
***
 
 
 
Потяг розділив час
На час відправки
Та час прибуття…
 
***
 
Кров, що я маю, 
Звідки ти прийшла?
З яких планет 
З яких зірок?..
Лише ти знаєш мене
Як клітину…
 
Всі наміри мої,
Яких я сам не знаю…
Що я зробив,
А що ще маю
 
На тілі дерева бруньки
Ростуть, щоб стрітить сонця світло
 
***
Тендітне дівча
Кавоокими очами
*** 
Стояли коні на долоні…
Мої мрії рвуться в вирій,
А на дзвоні мов на троні
Звуки що бували в Римі
 
В королівстві міжстріччя
Три великих річки
Перша - болі
Друга - крові
Третя – ціле море, -
Море крові, море болі
Й наснага до волі
 
 
 
А звуки, що бували в Римі
Все ходили, голосили,
В терціїї єднались,
І поволі, тихо-тихо,
Як брати прощались
 
***
 
Від Львова до Києва,
Від Києва до Москви,
Плечі вагонів 
Розкинулись в просторі.
А в тих вагонах -
Людські долі,
Та все більш недолі…
 
Плечі вагонів
Розкинулись в просторі,
Моїх кроків
Було вдосталь,
Моїх роздумів,
Сміху над собою,
Посмішки над долею
 
***
 
Я маю досвід небуття
Я маю досвід забуття
Буття я досвіду не маю
 
***
 
В пустелі дощ,
Красуні миються 
Під зливою
 
***
 
Давно я не кохав так ніжно, як сьогодні,
Примара щастя – ніжності завада
 
***
 
Горобина дивиться тисячами помаранчевих очей
На двох коханців, що від людського сховались ока
 
***
 
Лежиш собі на гамакові зірок,
Та пишеш листа другу… 
Соловї змагаються в мистецтві самохвальства
 
***
 
Мій будинок в самому центрі Землі.
Будинок з книжками, папером та друзями
Навколо будинку відраховує оберти Земля,
Галактика,
Та всесвіт
 
***
 
Я можу пройти крізь стіни,
Але не через двері, на яких написано
«Зачинено»
 
***
 
Поезію як ліки я приймаю, 
Що вводяться шприцем
У вену 
 
***
 
Безглуздий звичай -
Отрутою найкращих друзів
Пригощати
 
***
 
В пастці добробуту 
Вмерло свободолюбство
 
***
 
Звичка жити
Заважає відчуттю життя
 
***
 
 
 
Таке мале життя,
Що часу для зірок
Нам всім бракує
 
***
 
Стати ногами на вир далеких галактик,
Головою прогнути матерію часу,
В руки набрати зірок,
А спиною притулитись 
До теплої груби
В маленькій хатині
Матері
 
***
 
Мені наснилось, що землю
Невідома сила розриває
На дві півкулі,
І в мене мало часу 
Приняти рішення
 
***
 
Чорна діра телевізорів
Втягує в себе зірки людей
Які так ніколи й не стануть
Зірками …
 
***
 
Кволі й кмітливі
Все більше займають простору
Під будівлі
 
***
 
А борозна від хронічної посмішки
Над лівою губою
Йде розривом землі
До моєї серцевини
 
***
 
На лезі сну
Стою я в передчуванні кроку
 
***
 
Дельфіном був
Та власне зараз
Роблю те сааме,
Людей штовхаю вверх
Ковтнути кисню
 
***
 
Мене вражає 
Щирість почуттів
В комах любовних іграх
 
***
 
Я дихаю галактиками мрій
 
***
 
Сонечко на пальці
Дещо знає вже про мене
 
***
 
Стану п’ятами на пружину ефіру
Що виведе мене супутником до всесвіту
 
***
 
Довго дивився в полум’я свічки
Мов в дзеркало для гоління
 
***
 
Тому що знав полум’я кохання
Не страшне полум’я пекла -
Тому до пекла він не попаде
 
***
 
Зірковий пил збирають мої стопи 
Дорогою до Бога
 
***
 
Хто подивився в очі мені пильно
Що я забув про примару життя?
 
***
 
Дай Бог мені наснаги стати кращим …
 
***
 
Так гарно взяти твоє лице в долоні
Й милуватись посмішкою в твоїх очах
 
***
 
Коли немає сил житии, здереш із себе шкіру 
Й починеш заново жити
 
***
 
Не шкірою, а м’язам самими захованими
 
Вслухаюсь я в органні септакорди буття 
 
***
 
Як добре, коли маєш ти кохання за двох
Я сили бережу  на дзвінко-кришталеве слово
 
***
 
Хочу прожити так, щоб на моїй могилі тільки камінь
А хто під ним – люди й самі знали
 
***
 
Якщо ти маєш вибрати, кого кохаєш
То не кохаєш ти ні одного із двох
 
***
 
Ти вмієш все – бо вмієш розуміти
 
***
 
Тобі не до вподоби, що я знов погудзиково
Закриваюсь в білизну сорочки
А мені не до вподоби в чорно-білій стрічці бути персонажем …
Але я маю …
Й вона - ця сорочка - дасть мені наснаги сказати правду
 
***
 
Дивна річ -
Прошло багато років, 
А кохання зростає
 2008
***
Ніч жувальною гумкою
Прийшла до моїх пальців на гітарі
***
Чорний байховий
Вологою океанів
Смакую.
Спека.
***
Земля
Кулею ока
В любознавстві
Вдивляеться
У всесвіт              
***
Мені комфортно,
Мирно
В мальовничому мереживі
Звуків рідної мови
***
В метро побачив
Рекламу
Ассоціації йогів.
Знову Сонце
Веде свій шлях
С Заходу на Схід.
***
Пливуть в тумані          
Човни спогадів.
Все менше їх бачу
На плаву
***
Країною снів
Я йду до тебе
Люба
***
Вловив п'ять рибин               
 
Мій товариш                                
Одна за одною.
Не став більше
Провиряти          
Долю 
***
В дірку на небі,
Що сонцем зветься,
Засунув голову,
Щоб знати дещо
Більше.
***
Я втомывся пояснюваты Богу, 
Що маю кращий план
Буття
***
Знаю
Серед годин моїх віршів
Є мить
Мого справжнього                
Буття
***
В виру буття,                       
В течії часу.
Здивовані очі
Нерозуміння               
Безкрилих.
***
В темницю умовностей         
Потрапив той                                
Кого я вважав
Взірцем
Свободи
***
Мередіани часу
Притислись друг до друга        
Друзями після довгої розлуки.
Палю
***

Як добре без комп'ютера живеться.
Зелений чай в стакані.
***
Життя пройшло непорозумінням.
***
Прожите
Дзвінкою нотою
Зависло в пісні
Солов'я
***
Одне крило Михайло
Опустилось до пекла
В другому архангельському
Шість карт-
Тотус!                                                      
***
Кому я міг перейти шлях,
Мандруючи по Чумацькому
***
Хотілось плакати
Пустелі спека
Забрала навіть цю вологу
***
Як добре спиться в спогадах таємних
Забув би я без снів своє від Бога ймення
***
Ще мить тому
Брянчіла впереді Вічність,             
А тепер немає часу
На сповідь

***
Boun courage!
Побажав я другу-
Let it be!
***
Розірвати рубашкою душу,
Вийняти сердце.
Ось воно Cонце
На кінчику олівця.
***
Вирвати  з себе шмаття   
Бруду часу.
Промити сльозами каяття.
Крапка.























 





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.